Компактні, легковагі й паливоекономічні
DF60A
від 333 900₴
Компактні, легковагі й паливоекономічні
від 333 900₴
Компактна конструкція
Інженери Suzuki відомі створенням найбільш компактних чотиритактних підвісних моторів у своїх відповідних класах. Приступивши до проектування DF60A, вони почали «з чистого аркуша» – переконструювали кожну деталь і компонент, використавши всі знання й технічні досягнення, отримані протягом останніх десяти років, щоб створити ще легші, ще компактніші підвісні мотори.
Система контролю спалювання збідненої паливної суміші
Щоб максимально ефективно використовувати кожну краплю пального, інженери Suzuki розробили систему контролю спалювання бідної паливної суміші (Lean Burn Control) і застосували її на моделі DF60A, яка дає двигуну можливість працювати на дуже бідній суміші з оптимальним співвідношенням повітря й пального. Система керує подачею паливноповітряної суміші, прогнозуючи потребу в пальному відповідно до умов експлуатації. Її переваги полягають у забезпеченні суттєвого покращення економії пального в широкому робочому діапазоні – від низьких до крейсерських швидкостей.
Система обмеження нахилу
Модель DF60A оснащена системою обмеження нахилу, призначеною для захисту човна від пошкоджень, які можуть виникнути під час нахилу підвісного мотора поза встановлену межу. Система включає датчик кута нахилу, який функціонує як обмежувач кута нахилу і як датчик кута відхилення й використовує безступінчастий обмежувач безперервної дії, який дозволяє встановлювати підвісний мотор на човни практично будь-якого типу.
Ефективніша робота з нижчим рівнем викидів
Завдяки системі легкого запуску Suzuki, встановленій на моделі DF60A, все, що Вам потрібно зробити, це повернути ключ і відразу його відпустити. Решту зробить система стартера самостійно, залишаючись ввімкненою доки мотор не запуститься. Більш плавні та швидші запуски, що забезпечуються системою легкого запуску, сприяють більш ефективному згорянню та меншим витратам пального.
Конструкція з високим ККД
Інженери Suzuki шукали шляхи зменшення механічних втрат для підвищення потужності моделі DF60A. Завдяки спеціально спроектованій масляній помпі, яка зменшила спротив під час циркуляції оливи в системі змащування, вдалося досягти вищого механічного коефіцієнта корисної дії. Це інженерне рішення, в поєднанні зі зменшенням механічних втрат в інших вузлах двигуна, сприяє кращій економії пального.
Саморегульований ланцюг синхронізації
Модель DF60A оснащена саморегульованим ланцюгом синхронізації від Suzuki. Ця модель стала першою в класі підвісних моторів потужністю 44,1 кВт (60 к.с.), яка має цю просту в експлуатації конструктивну особливість. Ланцюг працює в масляній ванні й оснащений автоматичним гідравлічним натяжним пристроєм, який постійно підтримує належний натяг ланцюга, забезпечуючи його функціонування без технічного обслуговування.
Технології
12-клапанний двигун з двома верхніми розподільними валами (DOHC)
Досвід компанії Suzuki у розробці та виготовленні чотиритактних двигунів для мотоциклів, автомобілів та моторних суден важко переоцінити. Використовуючи все це багатство знань, інженери Suzuki спроектували абсолютно новий рядний трициліндровий двигун з компактною силовою головкою циліндрів з двома верхніми розподільними валами (DOHC) і чотирма клапанами на циліндр. Ефективне використання передових технологій зробило DF60A високотехнологічним підвісним мотором, який забезпечує ефективну роботу та відмінну економію пального.
Найкомпактніша/Найлегша конструкція
Компанія Suzuki – лідер у виробництві компактних чотиритактних підвісних моторів і DF60A підтверджує цю репутацію. Інженери Suzuki переробили кожну частину і компонент з нуля, використовуючи знання й технологічні досягнення, отримані протягом останнього десятиліття, щоб виготовити найлегший і найкомпактніший підвісний мотор у своєму класі.
Конструкція з високим ККД
Інженери Suzuki шукали шляхи зменшення механічних втрат для підвищення потужності. Завдяки спеціально спроектованій масляній помпі, яка зменшила спротив під час циркуляції оливи в системі змащування, вдалося досягти вищого механічного коефіцієнта корисної дії. Це інженерне рішення, в поєднанні зі зменшенням механічних втрат в інших вузлах двигуна, сприяє кращій економії пального.
Система легкого запуску Suzuki
Завдяки системі легкого запуску Suzuki все, що Вам потрібно зробити, це повернути ключ і відразу його відпустити. Решту зробить система стартера самостійно, залишаючись ввімкненою доки мотор не запуститься. Більш плавні та швидші запуски, що забезпечуються системою легкого запуску, сприяють більш ефективному згорянню та меншим витратам пального.
Генератор великої потужності на 19А
Модель DF60A оснащена потужним генератором на 19А, який виробляє струм силою близько 11,5А навіть під час роботи мотора на швидкості 1000 об./хв. За нормальних умов експлуатації енергії цілком вистачає для забезпечення функціонування різної судової електронної апаратури протягом усього дня в більшості ситуацій.
Система обмеження нахилу
DF60A оснащений новою системою обмеження нахилу, яка захищає човен від пошкоджень, які можуть виникнути під час нахилу підвісного мотора поза встановлену межу. Система виконує функції обмежувача кута нахилу і датчика кута відхилення й використовує безступінчастий обмежувач безперервної дії, який дозволяє встановлювати підвісний мотор на човни практично будь-якого типу.
Саморегульований ланцюг синхронізації
Модель DF60A стала першою в класі підвісних моторів потужністю 44,1 кВт (60 к.с.), на якій встановлено ланцюг синхронізації. Ланцюг працює в масляній ванні й оснащений автоматичним гідравлічним натяжним пристроєм, який постійно підтримує належний натяг ланцюга, забезпечуючи його функціонування без технічного обслуговування.
Багатоточкове послідовне електронне впорскування пального
Нова модель DF60A отримала Нагороду за інновації 1997 року, започатковану IMTEC (International Marine Traders Exposition and Convention (Міжнародна виставка й конвенція торговців товарами судноплавної промисловості)). У цій моделі, серед інших новинок і досягнень, було вперше застосовано систему багатоточкового послідовного впорскування пального Suzuki. DF60 використовує цю складну, перевірену часом систему для збору даних, що поступають від датчиків, розташованих у ключових вузлах двигуна, та їхньої обробки на 32-бітовому комп’ютері, який потім обчислює оптимальну кількість пального, необхідного для впорскування, – і все це в режимі реального часу. Окрім плавних запусків, ця система забезпечує максимальну експлуатаційну ефективність, і як наслідок – відмінну економію пального та низький рівень шкідливих викидів.
Відмінна економія пального – система Lean Burn Control від Suzuki
Вперше впроваджена на моделях DF90A/80A/70A, розроблена інженерами Suzuki система контролю спалювання збідненої паливної суміші (Lean Burn Control) прогнозує потреби в пальному відповідно до умов експлуатації, дозволяючи двигуну працювати на більш ефективній паливній суміші завдяки використанню оптимального співвідношення «повітря – пальне». Система забезпечує суттєве покращення економії пального в широкому робочому діапазоні – від низьких до крейсерських швидкостей.
Специфікації
Модель | DF60ATL |
---|---|
Ціна | 333 900₴ |
Рекомендована висота транця, мм | 508 |
Система пуску | Eлектрична |
Вага, кг | 104 |
Тип двигуна | 12-клапанний двигун з двома верхніми розподільними валами (DOHC) |
Система подачі пального | Багатоточкове послідовне електронне впорскування пального |
Кількість циліндрів | 3 |
Робочий об’єм, см³ | 941 |
Діаметр × хід поршня, мм | 72.5 × 76 |
Максимальна потужність, кВт | 44.1 |
Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. | 5,300-6,300 |
Керування | Дистанційне |
Місткість маслозбірника, л | 2.7 |
Рекомендоване пальне | Мінімальне октанове число 91 (метод дослідження), АІ-92 |
Місткість паливного бака, л | 25 (опція) |
Система запалювання | Повністю напівпровідникового типу |
Генератор | 12В 19A |
Кріплення двигуна | Транцева скоба |
Спосіб регулювання кута нахилу | Підйом й нахил мотора з електропідсилювачем |
Передатне число | 2.27:1 |
Перемикання передач | F-N-R (передня-нейтраль-задня) |
Вихлопна система | Вихлоп через маточину ґвинта |
Вибір гребного ґвинта (крок)*2 Всі гребні ґвинти – 3-лопатеві | 9-15 дюймів |
*1: Суха вага: з кабелем акумулятора, без гребного гвинта і моторної оливи
*2: Всі гребні гвинти 3-лопатевого типу.
Інформацію про гвинт запитайте у вашого місцевого дилера,
Зовнішній вигляд, кольори й обладнання підвісних моторів можуть бути різними залежно від ринку та класу.
Зміни в технічні характеристики можуть вноситися без попереднього повідомлення.
Для отримання детальнішої інформації щодо цін та комплектації моторів – звертайтесь до місцевого офіційного дилерського представництва.
* Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати
Опис комплектацій і скорочень:
S – Стандартний дейдвуд (“нога”), 381 мм
L – Подовжений дейдвуд, 508 мм
Х – Довгий дейдвуд, 635 мм
Е – електростартер
Т – Гідравлічний привід підйому і нахилу
R – Дистанційне керування (д.к.)
А – система економії палива Lean Burn – робота на збідненій суміші
Н – Ручна діферентовка і обмеження нахилу з газовим допоміжним доводчиком
W – посилений для роботи у важких умовах
P – можливість перемикання напряму обертання гребного гвинта
Z – зворотне обертання гвинтів
V – посилений редуктор