Продано перший підвісний мотор Suzuki – D55.
2-тактний
Кількість циліндрів: 1
Робочий об’єм: 98см³
Максимальна вихідна потужність: 4.0кВт (5.5 к.с.)
Випущено модель DT5 – компактний підвісний мотор потужністю 5 кінських сил. На моделі встановлено 2-циліндровий двигун (хоча в той час на звичайних 5-сильних підвісних моторах використовувалися 1-циліндрові двигуни), який забезпечував потужну тягу.
DT25 був підвісним мотором з водяним охолодженням, на якому було встановлено термостат для підвищення ефективності охолодження. В продажу також була модель DT25 з електричним стартером.
2-тактний
Кількість циліндрів: 2
Робочий об’єм: 113см³
Максимальна вихідна потужність: 3.7кВт (5 к.с.)
Модель DT200 Exanté отримала першу нагороду «Найінноваційніші продукти» (The Most Innovative Products) від спонсора виставки Національної асоціації морських суднобудівників (NMMA).
2-тактний
Кількість циліндрів: 6 циліндрів з V-подібним розташуванням
Робочий об’єм: 2,693см³
Максимальна вихідна потужність: 147.0кВт (200 к.с.)
Компанія Suzuki представила DF9.9 і DF15 – свої перші 4-тактні підвісні мотори.
4-тактний
Кількість циліндрів: 2
Робочий об’єм: 302см³
Максимальна вихідна потужність: 7.3кВт (9.9 к.с.)
Виведено на ринок моделі DF60 і DF70 – перші 4-тактні підвісні мотори Suzuki з системою електричного впорскування пального.
Моделі DF60 і DF70 отримали нагороду за інновації Національної асоціації морських суднобудівників (NMMA Innovation Award) на виставці й конференції Міжнародної морської торгової організації (International Marine Trades Exhibit and Conference).
4-тактний
Кількість циліндрів: 4
Робочий об’єм: 1,298см³
Максимальна вихідна потужність: 44.1кВт (60 к.с.)
DF250 стає першим у галузі 4-тактним підвісним мотором потужністю 250 кінських сил (184кВт). Випущено перші 6-циліндрові 4-тактні підвісні мотори Suzuki з V-подібним розташуванням циліндрів – DF200/225/250 (3,614см³).
DF250 отримав нагороду за інновації Національної асоціації морських суднобудівників (NMMA Innovation Award) на Міжнародній виставці маломірних суден в Майамі 2003 року.
4-тактний
Кількість циліндрів: 6 циліндрів з V-подібним розташуванням
Робочий об’єм: 3,614см³
Максимальна вихідна потужність: 184.0кВт (250 к.с.)
Модель DF300 – перший у галузі 300-сильний 6-циліндровий 4-тактний підвісний мотор з V-подібним розташуванням циліндрів і перший підвісний мотор з системою електронного дистанційного керування. DF300 було відзначено нагородою за інновації Національної асоціації морських суднобудівників (NMMA Innovation Award) 2006 року.
4-тактний
Кількість циліндрів: 6 циліндрів з V-подібним розташуванням
Робочий об’єм: 4,028cm3
Максимальна вихідна потужність: 220.7кВт (300 к.с.)
На ринок вийшли DF200A/DF200AP – 4-тактні підвісні мотори на базі рядного 4-циліндрового двигуна моделі DF175. Крім того, DF200AP оснащено розробленою інженерами Suzuki системою зміни напряму обертання гвинта (Selective Rotation), першою в світі технологією, яка сумістила звичайне й зворотне обертання гвинта. Система керування використовує системи електронного керування дросельною заслінкою й перемикання.
4-тактний
Кількість циліндрів: 4
Робочий об’єм: 2,867см³
Максимальна вихідна потужність: 147.0кВт (200 к.с.)
Компанія Suzuki представила DF350A – 350-сильний 6-циліндровий 4-тактний підвісний мотор з V-подібним розташуванням циліндрів. Нова флагманська модель оснащена інноваційною системою гребних гвинтів протилежного обертання й має багато інших ексклюзивних конструктивних характеристик. Підвісний мотор DF350A отримав нагороду за інновації Національної асоціації морських суднобудівників (NMMA Innovation Award) 2017 року.
4-тактний
Кількість циліндрів: 6 циліндрів з V-подібним розташуванням
Робочий об’єм: 4,390см³
Максимальна вихідна потужність: 257.4кВт (350 к.с.)
Маючи багату 100-річну історію, а також досвід і знання з розробки автомобілів, мотоциклів та підвісних човнових моторів, компанія Suzuki розробляє технології та надає послуги, які є безпрецедентними у морському бізнесі.
Завдяки своєму духу “ Ярамайка ”, що означає «давайте спробуємо», компанія Suzuki розвинулася, щоб створювати інновації та приносити задоволення власникам її продукції у всьому світі.