Suzuki DF140BG та DF115BG - перші в світі 4-тактні мотори потужністю 140 та 115 к.с. з електронним керуванням
DF115BG/DF140BG
від 470 400₴
Suzuki DF140BG та DF115BG - перші в світі 4-тактні мотори потужністю 140 та 115 к.с. з електронним керуванням
від 470 400₴
Електронне керування
Переваги
Легке технічне обслуговування
Розроблені з розрахунком на легке технічне обслуговування з вигодою для користувачів
Висока довговічність
Поліпшена конструкція редуктора
Динамічний дизайн з плавними лініями
Технології
Система впуску повітря нової конструкції
Переглянута структура впуску повітря
Переваги
Забезпечує кращу вихідну потужність двигуна
Покращує здатність видаляти воду з повітря, яке поступає в кожух двигуна
Знижує температуру повітря на впуску
Зміщений повідний вал
Блок двигуна розміщено ближче до передньої частини, таким чином центр ваги підвісного мотора змістився вперед
Переваги
Менша вібрація
Більш компактна конструкція
Стабільна керованість
Потужність генератора
Вентиляція нової розробки, яка краще охолоджує котушки запалювання
Переваги
Вихідна потужність генератора на 3 А вища в діапазоні холостого ходу, що приблизно дорівнює потужності, необхідній для роботи багатофункціонального дисплея Suzuki SMD12/SMD16.
Пряме запалювання
Відбувається завдяки встановленню котушок запалювання в ковпачки свічок запалювання
Переваги
Зменшує кількість деталей і спрощує систему електропроводки
Завдяки відсутності високовольтного шнура запалювання може ефективно генерувати іскру, поліпшуючи таким чином ефективність згоряння пального
2-ступеневий редуктор
У цій системі, яка включає в себе зміщений повідний вал, перша ступінь редукції відбувається між колінчатим валом і повідним валом, а друга ступінь – у самому редукторі
Переваги
Високий крутний момент навіть в умовах великого навантаження
Достатньо потужності для обертання гребного гвинта великого діаметру
Система контролю спалювання збідненої паливної суміші (Lean Burn)
Система контролю спалювання збідненої паливної суміші подає в двигун оптимальну кількість суміші пального і повітря залежно від умов експлуатації.
Переваги
Значне покращення економії палива в усіх діапазонах швидкостей, особливо на крейсерській швидкості.
Економія палива та зменшення витрат на бензин завдяки покращеній економії палива
Система виявлення води
Допомагає захистити двигун від потрапляння води в пальне.
Уможливлює використання більшого паливного фільтра ніж на моделях DF140A/115A
Краще розташування паливного фільтра
Переваги
Можливість уникнути потрапляння води в пальне
Збільшений строк служби та надійність мотора
Легка заміна паливного фільтра
Тиха робота
Менше шуму, що робить відпочинок на човні ще більшим задоволенням.
Ще більше конструктивних особливостей, які сприяють збільшенню строку служби мотора
Паливна помпа великої потужності: може встановлюватися на човнах різних типів
Краще розташування кисневого датчика: збільшений строк служби
Використання болта з корозійно-стійким покриттям з вмістом цинку: збільшений строк служби
Високий ступінь стиску
Для досягнення оптимальної комбінації фільтра, отвору і поршня, форма деталей була змодельована з понад 1000 комбінацій, а потім ретельно перевірена за допомогою акуратно підібраних деталей.
Переваги
Ступінь стиску було збільшено до 10.6, що дає можливість розвивати високий крутний момент.
Специфікації
Модель | DF115BGTL |
---|---|
Ціна | 470 400₴ |
Рекомендована висота транця, мм | 511 |
Система пуску | Електростартер |
Вага, кг | 190 |
Тип двигуна | 16-клапанний з двома верхніми розподільними валами |
Система подачі пального | Багатоточкове послідовне електричне впорскування пального |
Кількість циліндрів | 4 |
Робочий об’єм, см³ | 2,045 |
Діаметр × хід поршня, мм | 86 x 88 |
Максимальна потужність, кВт | 84.6 |
Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. | 5000-6000 |
Керування | Електронне |
Місткість маслозбірника, л | 5.5 |
Система запалювання | Повністю напівпровідникового типу |
Генератор | 12В 40A |
Кріплення двигуна | Транцева скоба |
Спосіб регулювання кута нахилу | Підсилювач диферента і нахилу |
Передатне число | 2.59:1 |
Перемикання передач | Передній хід-нейтраль-задній хід |
Вихлопна система | - |
Вибір гребного ґвинта (крок)
(Всі гребні ґвинти – 3-лопатеві) |
15"-25"(RR), 17"-23"(CR) |
*1 Суха вага: з кабелем акумулятора, без гребного гвинта і моторної оливи
*2 R/R – правостороннє (звичайне, за годинниковою стрілкою) обертання, C/R – зворотнє обертання
Для отримання детальнішої інформації щодо цін та комплектації моторів – звертайтесь до місцевого офіційного дилерського представництва.
Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати
Опис комплектацій і скорочень
А – система економії палива Lean Burn – робота на збідненої суміші
Е – електростартер
Н – Ручна діферентовка і обмеження нахилу з газовим допоміжним доводчиком
L – Подовжений дейдвуд, 508 мм
P – можливість перемикання напряму обертання гребного гвинта
R – Дистанційне керування (д.к.)
S – Стандартний дейдвуд (“нога”), 381 мм
Т – Гідравлічний привід підйому і нахилу
V – посилений редуктор
W – посилений для роботи у важких умовах
Х – Довгий дейдвуд, 635 мм
Z – зворотне обертання гвинтів